우리 매형이 5만전자 27만전자 돼서 26억 벌음

매일우유 8 32
8 Comments
인생은도박이다 05.13 12:34  
누나 시집 종나 잘 갔노? ㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅ
매일우유 05.13 12:34  
누나 돈임 ㅅㅅㅅㅅ
인생은도박이다 05.13 12:34  
역시 복 중에 제 1의 복은 배우자 복이재 ㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅㅅ
인생은도박이다 05.13 12:34  
26억 벌었으믄 2만 6천원짜리 치킨이라도 구걸하래이... 그 정도넌 쏠 수 있자네? 으이!
매일우유 05.13 12:35  
출가외인입니더
토린쨩 05.13 12:35  
지리노
근본으로 05.13 23:12  
예리예리해 05.14 07:34  
부럽